Buty do biegania Nike Streakfly
To ultralekkie, elitarne buty biegowe do wyścigów szosowych na krótkich dystansach. Zostały stworzone z myślą o szybkości, a nie dystansie. W porównaniu z Nike Vaporfly i Nike Alphafly mają niższy profil, aby umożliwić biegaczowi kontakt z nawierzchnią. Niespodzianka dla butów biegowych w 2022 roku? Są dostępne bez płyty węglowej!
Buty Nike Streakfly, w przeciwieństwie do modeli Vaporfly i Alphafly, zapewniają biegaczom dużo lepszy kontakt z podłożem i zapewniają komfort tam, gdzie jest to potrzebne. W podeszwie środkowej zastosowano tę samą piankę ZoomX, którą można znaleźć w butach Nike z włókna węglowego, co zapewnia miękkość, lekkość i responsywność. Streakfly nie ma jednak płyty węglowej, ale zamiast niej płytkę Pebax. Zapewnia to poczucie stabilności, jednocześnie posuwając Cię do przodu z każdym krokiem. Oprócz tego Streakfly ma super lekką cholewkę z siateczki. Dzięki przesunięciu tylko 6 mm zapewnia super lekki i bezpośredni kontakt z podłożem.
Przeczytaj więcej na naszym blogu.
NIKE Retail B.V., PO BOX 6453, Colosseum 1, 1213 - NL
https://www.nike.com/help/
ZoomX
Nowo zaprojektowana podeszwa środkowa Nike ZoomX jest niezwykle lekka i zapewnia najwyższy zwrot energii, jaki kiedykolwiek wyprodukował Nike. Dzięki temu pomoże Ci osiągnąć najbardziej wymagające cele.
- Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
- Jak tylko towar do nas dotrze, pieniądze zwracamy najpóźniej do 14 dni.
- Towary muszą być w oryginalnym stanie, nienoszone i w oryginalnym opakowaniu z oryginalnymi metkami.
- W przypadku, gdy Klient nie zwróci towaru w stanie pierwotnym, Sprzedawca ma prawo do zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z regulaminem.
- Wysyłka jest bezpłatna.
- UWAGA! Prosimy nie sugerować się potwierdzeniem od firmy InPost dotyczącym dostarczenia paczki do Mailstep. InPost nie rejestruje podróży przesyłki w Czechach, gdzie znajduje się nasz magazyn. Prosimy cierpliwie oczekiwać na wiadomość e-mail z naszego magazynu.
- Wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli potrzebujesz inny rozmiar lub kolor, złóż nowe zamówienie.
- Jeśli towary dotarły uszkodzone musisz poinformować nasz zespół obsługi klienta w ciągu 24 godzin telefonicznie lub e-mailem.









