Jak zwrócić towar
Wysłanie przesyłki:
- Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
- Jak tylko towar do nas dotrze, pieniądze zwracamy najpóźniej do 14 dni.
- Towary muszą być w oryginalnym stanie, nienoszone i w oryginalnym opakowaniu z oryginalnymi metkami.
- W przypadku, gdy Klient nie zwróci towaru w stanie pierwotnym, Sprzedawca ma prawo do zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z regulaminem.
- Wysyłka jest bezpłatna.
- UWAGA! Prosimy nie sugerować się potwierdzeniem od firmy InPost dotyczącym dostarczenia paczki do Mailstep. InPost nie rejestruje podróży przesyłki w Czechach, gdzie znajduje się nasz magazyn. Prosimy cierpliwie oczekiwać na wiadomość e-mail z naszego magazynu.
- Wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli potrzebujesz inny rozmiar lub kolor, złóż nowe zamówienie.
- Jeśli towary dotarły uszkodzone musisz poinformować nasz zespół obsługi klienta w ciągu 24 godzin telefonicznie lub e-mailem.
Krok 1
Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl, zaznacz nasz sklep “TopForSport” i wypełnij formularz. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni.
Krok 2
Wypełnij formularz, który otrzymałeś z towarem. Wypełniony formularz należy dołączyć do przesyłki – otrzymałeś go w formie papierowej dołączony do towaru. Na przesyłce napisz kod zwrotu, który otrzymałeś w SMSie.
Krok 3
Przejdź do dowolnej skrzynki odbiorczej InPost.
Otrzymany kod posłuży do otwarcia szafki. W okienku paczki wybierz: „Chcę wysłać paczkę” a następnie „Mam kod wysyłki/zwrotu”. Użyj otrzymanego kodu.
Krok 4
Jak tylko towar do nas dotrze, otrzymasz e-mail z prośbą o podanie numeru konta (jeśli zapłaciłeś kartą, zwrócimy go na kartę ).
Pieniądze zwracamy zwykle do 4 dni roboczych, najpóźniej do 14 dni.