Krok 1
Gdzie biegasz?
Droga
Trail
Bieżnia
Krok 2
Jesteś kobietą czy mężczyzną?
Kobieta
Mężczyzna
Krok 2
Jesteś kobietą czy mężczyzną?
Kobieta
Mężczyzna
Krok 3
Jakie masz doświadczenie w bieganiu?
Początkujący
Zaawansowany
Krok 4
Jakim jesteś typem biegacza?
Bieganie rekreacyjne
Trening
Szybki/Zawody
Krok 3
W jakim terenie biegasz?
Suchy
Miękki
Śliski
Śnieg
Krok 4
Jakie masz doświadczenie w bieganiu?
Początkujący
Zaawansowany
Krok 5
Jakim jesteś typem biegacza?
Bieganie rekreacyjne
Trening
Szybki/Zawody
Krok 2
Jesteś kobietą czy mężczyzną?
Kobieta
Mężczyzna
Krok 3
Typ kolca?
Biegowe
Specjalistyczne
Krok 4
Długość bieżni?
Sprint
Średnia
Długa
Krok 5
Dyscyplina?
Trójskok
Rzut oszczepem
Skok o tyczce
Skok wzwyż
Rzut dyskiem, kulą, młotem
Skok w dal
Krok 5
Jaki jest Twój ślad stopy?
Neutralny bieżnik
Pronacja
Supinacja
Krok 4
Jaki jest Twój ślad stopy?
Neutralny bieżnik
Pronacja
Supinacja
Buty trailowe Nike Zegama 2
Nike Zegama 2
Zegama 2 ma zupełnie nową podeszwę zewnętrzną Vibram® Megagrip, która poprawia przyczepność, stabilność i trwałość, aby stawić czoła warunkom na szlaku.
W połączeniu z naszą pianką ZoomX, Zegama 2 będą butami o najwyższej wytrzymałości, z wyjątkową poduszką i przyczepnością, dającymi pewność pokonania dystansu w każdym terenie.
NIKE Retail B.V., PO BOX 6453, Colosseum 1, 1213 - NL
https://www.nike.com/help/
Znajdź odpowiedni but
Wypróbuj nasz interaktywny Shoe Finder.
Pomoże Ci znaleźć odpowiednie buty dla Ciebie.

ZoomX
Nowo zaprojektowana podeszwa środkowa Nike ZoomX jest niezwykle lekka i zapewnia najwyższy zwrot energii, jaki kiedykolwiek wyprodukował Nike. Dzięki temu pomoże Ci osiągnąć najbardziej wymagające cele.
Vibram
- Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
- Jak tylko towar do nas dotrze, pieniądze zwracamy najpóźniej do 14 dni.
- Towary muszą być w oryginalnym stanie, nienoszone i w oryginalnym opakowaniu z oryginalnymi metkami.
- W przypadku, gdy Klient nie zwróci towaru w stanie pierwotnym, Sprzedawca ma prawo do zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z regulaminem.
- Wysyłka jest bezpłatna.
- UWAGA! Prosimy nie sugerować się potwierdzeniem od firmy InPost dotyczącym dostarczenia paczki do Mailstep. InPost nie rejestruje podróży przesyłki w Czechach, gdzie znajduje się nasz magazyn. Prosimy cierpliwie oczekiwać na wiadomość e-mail z naszego magazynu.
- Wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli potrzebujesz inny rozmiar lub kolor, złóż nowe zamówienie.
- Jeśli towary dotarły uszkodzone musisz poinformować nasz zespół obsługi klienta w ciągu 24 godzin telefonicznie lub e-mailem.









